رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ مواد معدنی دنیا است خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امید بخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مددجویان بهزیستی کمک هزینه معیشتی ویژه عید فطر دریافت می‌کنند (۲۹ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۹۶۲۲
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
  • ۳
مددجویان بهزیستی کمک هزینه معیشتی ویژه عید فطر دریافت می‌کنند (۲۹ فروردین ۱۴۰۲)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به معلولین و مددجویان مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم از سراسر ایران شد.

تماس اول به شهروندی با معلولیت چشمی شدید اختصاص داشت که پرداخت‌نشدن حقوق و عیدی معلولان گلایه‌مند بود؛ وزیر رفاه در پاسخ به او گفت: حمایت دولت از افراد دارای معلولیت فقط در حد مستمری و کمک‌هزینه است و این‌ها فقط بخشی از حمایت‌های مستمر بوده و کمک‌های غیرمستمر این سازمان نیز برای تعداد زیادی از جمعیت هدف تحت پوشش این سازمان محقق شده است.

وی افزود: دولت سال گذشته مستمری افراد تحت‌پوشش (بهزیستی را دو بار طی یک‌سال افزایش داده، یک‌بار به میزان ۲۰ درصد و بار دیگر به مقدار ۳۰ درصد) و موضوع عیدی هم منوط به تحقق منابع اعتباری مورد نیاز دانست و در همین راستا به موضوع واریز کمک‌هزینه معیشتی جمعیت هدف این سازمان در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

 

فوری: عیدی معلولان با یک ماه تاخیر واریز شد؛ ۳۹۰ هزار تومان برای خانواده دونفره


انتقاد از بیمه تکمیلی بازنشستگان جهاد کشاورزی، موضوع تماس دوم بود که مرتضوی با تأکید بر این‌که بیمه تکمیلی مورد اشاره که انتقادات زیادی هم به آن وارد است تغییر خواهد کرد، گفت: در تلاش هستیم متناسب با توان کشور مشکلات جامعه بازنشستگان را تأمین کنیم.

تعطیلی کارخانه‌ها در سیاست‌های دولت جایی ندارد

تماس سوم هم مرتبط با بیمه بود و کارخانه‌داری از مشکلاتی که در مسیر کارآفرینی به وجود آمده بود، با وزیر سخن گفت. مرتضوی در پاسخ به این شهروند ضمن تأکید بر پیگیری مشکلات کارخانه وی، گفت: اگر حقی از فردی به هر دلیلی و هر زمانی تضییع شده، باید جبران شود و تعطیلی کارخانه‌ها در سیاست‌های دولت اصلاً جایی ندارد و باید مطالبات به نحو دیگری از کارخانه‌ها اخذ شود.

دستورات ویژه‌ای درباره هپکو صادر شده است

تماس چهارم از کارگران کارخانه هپکو بود و به گفته خودش قصه پُرغصه‌ای داشت. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این شهروند با اشاره به این‌که به طور کامل و جامع در جریان پرونده هپکو هستیم، گفت: دستورات ویژه‌ای درباره هپکو صادر شده است و امیدواریم این تصمیم‌های جدی به نتیجه منجر شود.

تماس پنجم از تبریز و درباره یکی از صندوق‌های بازنشستگی بود که نیازمند اصلاح قانونی برای حل مشکل این صندوق داشت. وزیر در پاسخ به وی گفت: حرف‌های همکاران را به خوبی گوش کردم و تغییر و تحول در صندوق برای حمایت از کارگران بوده است.

مرتضوی یادآور شد: صرف اصلاح مصوبه از سوی هیأت وزیران نتیجه‌بخش نخواهد بود و ممکن است منع قانونی وجود داشته باشد؛ برای این اصلاح باید یا به هیأت تطبیق قوانین مجلس یا دیوان عدالت اداری مراجعه شود، اما دولت هم نهایت تلاش خود را می‌کند.

تماس ششم به رباط کریم و درباره تعاونی‌های مسکن و مشکلاتی که هیئت مدیره و اساسنامه این تعاونی‌ها دارند، اختصاص داشت که وزیر تعاون دستور بررسی موضوع را داد.

منبع: تسنیم


در ادامه حتما بخوانید

مستمری فروردین ۱۴۰۲ مددجویان بهزیستی واریز نشده است | واریزی با عنوان «کاهش فقر مطلق» چیست؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
0
عیدی نوروز وبسته غذای چی شد
خوزستان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
0
زحمت کشیدن بعد از یک ماه ۲۷۰ عیدی دادن فقط بفکر بازنشستگیان هستن مرتب حقوق و عیدیشون رو افزایش میدن
مسعودچرانی شراهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
0
سلام بنده بیمارتان هموفیلی هستم که دچارمعلولیت ازهردوپا شده ام ۱۲ سال است بیکار در منزل هستم خداشاهده خیلی از نیازهای عادی زندگی را توانایی و مهیا کردنش را ندارم چشمم به همین مستمری۵۰۰ هزارتومانی بود که اون هم دریغ کردن ازمن بخدا قسم بودنم روی این زمین گرفتاری و عذاب است هربلایی یرخودم بیارم این دولت مشغول آن است. بنده به دستور حضرت آقا رفتم با معلولیت توصف ایستادم ورای به رئیس جمهور محترم دادم اونوقت این حق ماست؟؟مگر ما خواسته زیادی داریم؟؟؟ بخدا قسم مستأصل شدم خسته شدم خدا امام زمان رو برسد به داد ما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->